مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-10سياسي

ورودی پله شلبه و گیلارد دماوند مسدود می شود


در روزهای تعطیل و پایان هفته ورودی پله شلبه و ورودی گیلارد از بلوار آیت الله خامنه ای بسته می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، مهدی حیدری فرماندار شهرستان دماوند عصر روز دوشنبه در خصوص احداث میدان در ورودی شهر دماوند و زیرگذر شلمبه اظهار کرد: از جمله طرح های شهرداری دماوند بود که مطرح و مصوب شد لذا شهرداری باید برای اجرای این پروژه ها مقدمات قانونی را سریع تر فراهم کند.

وی در خصوص اجرای پروژه زیرگذر شلمبه گفت: چندین نشست برگزار شد و اختلاف نظر شهرداری با امور آب شهرستان حل شده است، توقف روند انجام چنین پروژه ای جایز نیست و باید سریعاً در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان دماوند درمورد گره های ترافیکی شهرستان توضیح داد: باید در قالب پروژه های کوتاه مدت باز شود، چرا که پروژه های بلندمدت مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند و وجود گره های ترافیکی با نارضایتی مردم از مجموعه مدیریت شهری مواجه خواهد بود.

حیدری اضافه کرد: یکی از دلایل بروز تصادفات در منطقه گیلاوند، از بین رفتن و نامشخص بودن علائم ترافیکی راهنمایی و رانندگی بوده که در این خصوص رنگ آمیزی سرعت کاه ها و نصب علائم راهنمایی و رانندگی از جمله موضوعاتی است که باید تا یک ماه آینده توسط شهرداری دماوند عملیاتی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ورودی پله شلبه و گیلارد دماوند مسدود می شود

ورودی پله شلبه و گیلارد دماوند مسدود می شود