مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 19:002021-05-10پزشكي

آغاز واکسیناسیون سالمندان در شهرستان بانە


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در خصوص انجام واکسیناسیون کووید 19 برای گروه های سنی هدف گفت: انجام واکسیناسیون برای گروه های هدف در سطح شهر طبق زمان بندی اعلام شده قبلی در کلیه مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در حال انجام می باشد.

- ایسنا/کردستان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بانه در خصوص انجام واکسیناسیون کووید 19 برای گروه های سنی هدف گفت: انجام واکسیناسیون برای گروه های هدف در سطح شهر طبق زمان بندی اعلام شده قبلی در کلیه مراکز جامع سلامت شهری و روستایی در حال انجام می باشد.

شاه ویسی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اقدامات انجام شده در این خصوص اظهار کرد: تاکنون در سطح شهرستان تعداد 14 هزار و 830 نمونه گیری بیماری کرونا انجام شده که از این تعداد 4هزار و 198 نمونه مثبت گزارش شده است.

وی در خصوص روند انجام واکسیناسیون بیماری کووید 19 و اقدامات انجام شده در این خصوص با بیان اینکه تاکنون 4هزار و 415 دوز واکسن تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شده افزود: برای کل گروه های هدف تزریق شده که گروهای هدف بە ترتیب حدود هزار نفر از سالمندان بالای 80 سال و مابقی طبق پروتکل های ابلاغی به گروه های پرسنل بهداشت و درمان، بیماران خاص، اعضای نظام پزشکی، پاکبانان شهرداری، جانبازان شیمیایی و بالای 50درصد و دواطلبان هلال احمر عضو تیم های طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون سالمندان در شهرستان بانە

آغاز واکسیناسیون سالمندان در شهرستان بانە