مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:252021-05-10اقتصادي

ضرورت راه اندازی ایستگاه هواشناسی در 6 شهرستان تازه تأسیس سیستان و بلوچستان


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شبکه پایش هواشناسی استان باید با پهنه جدید تقسیمات کشوری در استان جلو برود و در شهرستان های تازه تأسیس ایستگاه هواشناسی راه اندازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی هواشناسی سیستان و بلوچستان، منصور بیجار در جریان دیدار مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان با وی در زاهدان اظهار داشت: بخشی از اعتبار مورد نیاز ایستگاه های جدید هواشناسی به صورت استانی تأمین شود و از سوی دیگر انتظار می رود مابقی اعتبار به وسیله هواشناسی تأمین شود.

وی افزود: در چند سال گذشته حدود پنج تا شش شهرستان جدید به تقسیمات کشوری استان الحاق شد که باید سعی کرد در توزیع خدمات به ویژه خدمات هواشناسی در این شهرستان ها اقدام فوری کرد.

همچنان که تأسیس چهار شهرستان جدید در استان در برنامه است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: تعداد ایستگاه های پایش گردوغبار استان نیز پاسخگوی نیاز استان نیست چراکه سیستان و بلوچستان جزو پرگردوغبارترین استان های کشور است و دو ایستگاه فعلی برای پایش غلظت ذرات معلق در هوای استان ناکافی است.

بیجار ادامه داد: در شهرستان های دشتیاری، دلگان، ایرانشهر، بمپور، اطراف جازموریان و بسیاری از نقاط دیگر استان پدیده گردوغبار جزو پرتکرارتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت راه اندازی ایستگاه هواشناسی در 6 شهرستان تازه تأسیس سیستان و بلوچستان

ضرورت راه اندازی ایستگاه هواشناسی در 6 شهرستان تازه تأسیس سیستان و بلوچستان