مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 18:202021-05-10سياسي

حفظ آبروی مومن جز خط قرمزهای خداوند است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با اشاره به اینکه انسان باید عیب پوش دیگران باشد، گفت: حفظ آبروی مومن جز خط قرمزهای خداوند است.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه دوشنبه در ویژه برنامه معنوی روز بیست و هفتم ماه مبارک رمضان، با اشاره به دعای روز بیست و ششم ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ما در دعای این روز و در دیگر دعاهای ماه مبارک رمضان از خدای متعال می خواهیم که عیب ما را بپوشاند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه انسان ها باید در مسیر تکامل قرار گرفته و هر روزشان بهتر از روزهای قبل باشد، افزود: انسان ها همچنین باید توجه به ظرفیت های خود داشته باشند و عیب های خود را شناسایی کرده و آنها را اصلاح کنند.

وی تصریح کرد: در روایتی آمده که باید از خدا بخواهیم که عیب های ما را از دیگران بپوشاند، زیرا اگر انسان ها عیوب یکدیگر را دانسته و پرده ها کنار رود، همدیگر را دفن نمی کنند.

آیت الله رمضانی با اشاره به اینکه مهمترین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشیم، پوشیدن عیب های دیگران است، افزود: انسان اگر عیب و زشتی شخصی که علنی نشده را می داند، حق آشکار کردن آن را ندارد.

انسان باید پوشاننده عیب های دیگران باشد نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به تعریف انسان فاسق اشاره و تاکید کرد: کسی که به صورت علنی شراب می خورد، خیانت کرده، قمارب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ آبروی مومن جز خط قرمزهای خداوند است

حفظ آبروی مومن جز خط قرمزهای خداوند است