مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-10سياسي

عصا را از زیر بغل آمریکا بکشید!


ادعای رافائل گروسی برای تغییر معادله و نجات آمریکا از بن بستی است که درپی تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب با آن رو به رو شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان در یادداشتی تحت عنوان عصا را از زیر بغل آمریکا بکشید! نوشت: همزمان با مذاکرات وین (که هنوز معلوم نیست در این مذاکرات دنبال چه می گردیم)، حرکت دیگری نیز در این سوی ماجرا شکل گرفته و دنبال می شود.

حرکت مشکوک و مرموزی که اگر با برخورد قاطع و هوشمندانه ای رو به رو نشود می تواند خسارت سنگینی درپی داشته باشد.

بخوانید! 1- آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی در طول مذاکرات هسته ای موضوعی را با عنوان ابعاد احتمالی نظامی possible military dimensions – PMD پیش کشیدند، با این مضمون که ایران در گذشته برخی از فعالیت های غیر صلح آمیز هسته ای داشته است! آمریکا مدعی بود که این اطلاعات را از کامپیوتر شخصی یکی از کارکنان سابق هسته ای ایران که فراری شده است به دست آورده است! و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز این ادعا را در نوامبر 2011 طی گزارشی به جمهوری اسلامی ایران منتقل کرده و خواستار توضیح شد و ایران که از آن با عنوان مطالعات ادعایی یاد کرده و غیرواقعی می دانست ، درباره آن توضیحاتی داد و آژانس نهایتاً در سال 1394 ماجرا را تمام شده اعلام کرد و آمانو، مدیرکل وقت آژانس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عصا را از زیر بغل آمریکا بکشید!

عصا را از زیر بغل آمریکا بکشید!