مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:552021-05-10سياسي

مردم باید به دنبال انتخاب افراد عدالت گستر و ظلم ستیز باشند


محقق علوم قرآنی با بیان اینکه مهمترین شاخصه دولت اسلامی عدالت گستری است، گفت: امروز مشکل اصلی کشور ما عدالت است و آنچه بی عدالتی را از بین می برد تلاش برای روی کار آمدن دولتی عدالت محور است بنابراین مردم باید دنبال کسی باشند که عدالت گستر و ظلم ستیز باشد .

- ایسنا/قم محقق علوم قرآنی با بیان اینکه مهمترین شاخصه دولت اسلامی عدالت گستری است، گفت: امروز مشکل اصلی کشور ما عدالت است و آنچه بی عدالتی را از بین می برد تلاش برای روی کار آمدن دولتی عدالت محور است بنابراین مردم باید دنبال کسی باشند که عدالت گستر و ظلم ستیز باشد و از نجومی بگیران صاحبان قدرت و ثروت حمایت نکند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حاج ابوالقاسم در محفل ترتیل خوانی حرم مطهر بانوی کرامت در بیان شاخصه های دولت اسلامی در جزء بیست و هفتم قرآن کریم اظهار کرد: اولین شاخصه دولت اسلامی میزان اهتمام به توسعه فرهنگ ذکر و یاد خدای متعال در جامعه است.

وی با بیان اینکه خداوند در آیه 55 سوره مبارکه ذاریات به پیامبر(ص) دستور می دهد که مردم را متذکر کن و ذکر و یاد خدا و قیامت را در جامعه گسترش بده، افزود: در تعالیم اسلامی وظایف ما در چهار عرصه ارتباط با خداوند، ارتباط با خودمان، ارتباط با سایرین و ارتباط با محیط زندگی خلاصه می شود و در هر چهار عرصه مؤمن نیازمند تذکر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم باید به دنبال انتخاب افراد عدالت گستر و ظلم ستیز باشند

مردم باید به دنبال انتخاب افراد عدالت گستر و ظلم ستیز باشند