مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:502021-05-10سياسي

مرمت و ساخت هزار واحد مسکونی محرومین در ایلام


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: در سال جاری برنامه ساخت و مرمت 1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، سردار شاکرمی عصر امروز در نشستی که به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج سازندگی با حضور استاندار ایلام، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) و جمعی از مدیران ادارات و جهادگران بسیجی استان برگزار شد گفت: 850 گروه جهادی بسیج در سطح محلات و روستاهای استان مشغول فعالیت و خدمت رسانی هستند.

وی افزود: تاکنون بیش از 5600 پروژه عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر 58 میلیارد تومان توسط بسیج سازندگی سپاه استان ایلام و با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) و ادارات مختلف اجرا شده است.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: توجه و رسیدگی به مناطق محروم از مهم ترین برنامه های سپاه پاسداران است و امسال حدود 40 درصد از پروژه های محرومیت زدایی به آبرسانی به مناطق محروم و کم برخوردار اختصاص یافته است.

سردار شاکرمی به ساخت مسکن محرومین در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری برنامه ساخت و مرمت 1000 واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد استان ایلام با مشارکت سپاه پاسداران، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دستور کار قرار گرفته و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرمت و ساخت هزار واحد مسکونی محرومین در ایلام

مرمت و ساخت هزار واحد مسکونی محرومین در ایلام