مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:402021-05-10سياسي

اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان برگزار شد


آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان به میزبانی استان قم و ریاست حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در مسجد مقدس جمکران به صورت برخط برگزار شد.

- ایسنا/قم آیین اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان به میزبانی استان قم و ریاست حجت الاسلام والمسلمین دیرباز در مسجد مقدس جمکران به صورت برخط برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عسگر دیرباز، رییس دانشگاه قم بیان کرد: به برکت ظهور انقلاب اسلامی، معنویت در جوامع بشری، امت اسلامی و ایران گسترش زیادی پیدا کرد که این موضوع در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هم به این موضوع اشاره شده است.

وی افزود: مراسم اعتکاف از بعد از انقلاب اسلامی به عنوان برنامه ای تثبیت شده هر سال برگزار می شود، درست است که در حال حاضر به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت هایی روبه رو شده اما ان شاءالله در آینده با رونق بیشتری در پیش گرفته می شود.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین رستمی، رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دردانشگاه ها، اظهار کرد: خدا را شاکریم علی رغم اینکه افراد بسیاری اصرار دارند که دانشگاه ها را مکان هایی جدا از دین نشان دهند، امروزه در دانشگاه ها شاهد بزرگترین محافل دینی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان برگزار شد

اختتامیه اولین جشنواره ملی اعتکاف دانشگاهیان برگزار شد