مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:302021-05-10اقتصادي

تالاب انزلی ظرفیتی برای ورزش قایقرانی/ 100 میلیارد تومان جدب ورزش گیلان شد


مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 100 میلیارد تومان اعتبار جذب ورزش گیلان شد، گفت: به دنبال حضور بخش خصوصی برای توسعه ورزش قایقرانی در تالاب انزلی هستیم.

- ایسنا/گیلان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به اینکه طی دو سال گذشته 100 میلیارد تومان اعتبار جذب ورزش گیلان شد، گفت: به دنبال حضور بخش خصوصی برای توسعه ورزش قایقرانی در تالاب انزلی هستیم.

مریم بخشی در حاشیه تجلیل از مقام آوران سهمیه المپیک 2020 توکیو که در سالن شهید انصاری بندر انزلی برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تاکنون در کل کشور 60 سهمیه المپیک 2020 توکیو کسب شده که در واقع این دور از رقابت ها در سال 2021 برگزار می شود و از این تعداد تاکنون چهار سهمیه استان گیلان قطعی شده و پیگیر هستیم با توجه به کسب امتیاز خانم نازنین ملایی پنجمین سهمیه هم این قایقران از شهرستان بندر انزلی باشد.

وی افزود: از گیلان چهار ورزشکار و دو مربی بودند که ایرج اقلیمی و الیاس سلیمی همچنین خانم ها محمدزاده و رئوفی که توانستند مدال کسب کند ولی در آن بخش کسب سهمیه المپیک نداشتیم و تنها نازنین ملایی و علی آقامیرزایی توانستند سهمیه المپیک کسب کنند.

بخشی تصریح کرد: علی آقامیرزایی با کسب مدال طلا توانست به صورت مستقیم حضور خود را در این دور از رقابت های المپیک قطعی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تالاب انزلی ظرفیتی برای ورزش قایقرانی/ 100 میلیارد تومان جدب ورزش گیلان شد

تالاب انزلی ظرفیتی برای ورزش قایقرانی/ 100 میلیارد تومان جدب ورزش گیلان شد