مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:152021-05-10سياسي

دعوت از مردم خوزستان برای منع دیدوبازدیدهای عیدانه


با توجه به نزدیک بودن عید سعید فطر، استاندار، علما و نخبگان استان هر کدام در پیام هایی جداگانه ضمن تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از مردم خواستند که دیدوبازدیدهای عید را تعطیل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، با توجه به نزدیک بودن عید سعید فطر و روزهای پایانی ماه مبارک، استاندار، علما و نخبگان استان هر کدام در پیام هایی جداگانه ضمن تاکید بر اهمیت رعایت پروتکل های بهداشتی از مردم خواستند که دیدوبازدیدهای عید را تعطیل کنند.

رعایت پروتکل ها حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در استان نیز طی پیامی از مردم شریف استان جهت اجتناب از هر گونه بازدید و اجتماعات غیر ضروری خصوصا در ایام عید فطر و در راستای رعایت توصیه ها و دستورالعمل های ستاد ملی و استانی کرونا دعوت کرد.

همچنین در پی دعوت استاندار خوزستان از بزرگان، علما، شیوخ و نخبگان در راستای مشارکت در امر فرهنگ سازی رعایت پروتکل های بهداشتی و منع دید و بازدیدهای عیدانه سایر علما، شیوخ و نخبگان استان در پیام هایی جداگانه مردم را به رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتناب از هر گونه بازدید در روزهای آتی دعوت کردند.

رعایت پروتکل های بهداشتی لازم است آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خطاب به مردم خوزستان عنوان کرد: از مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دعوت از مردم خوزستان برای منع دیدوبازدیدهای عیدانه

دعوت از مردم خوزستان برای منع دیدوبازدیدهای عیدانه