مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 17:052021-05-10سياسي

نماز عیدفطر گنبدکاووس با اولویت سلامت شهروندان برگزار می شود


با توجه به دستورالعمل های کشوری مبنی بر برگزاری نماز عیدفطر برگزاری این نماز با مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با کرونا با اولویت حفظ سلامت شهروندان منوط خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری نماز عید فطر اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و روزه داری بر تمام جسم و  روح انسان تاثیر گذاشته و باید سبب تحول باطنی شود که مقدمه آزادی معنوی است.

وی تصریح کرد: باید هوشیار باشیم و از لحظه لحظه روزهای پایانی این ماه عظیم استفاده کامل را برده و وداع خوبی با این ماه مبارک داشته باشیم.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: نماز عید فطر کامل کننده روزه بوده اما با این حال برگزاری این نماز منوط به مصوبه ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر اولویت ما در همه برنامه ها حفظ سلامت شهروندان بوده و نماز عید فطر نیز با مدت زمان کوتاه و رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی خواهد بود.

ترابی گفت: تلاش می کنیم مراسم نماز از هفت صبح آغاز و راس ساعت هفت و نیم صبح نماز شروع و تا هشت صبح به اتمام برسانیم.

* کریمی: مردم در عید فطر از هرگونه تجمع، میهمانی و دید و بازدید بپرهیزند فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به کاهش تعداد بستری شدگان در بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عیدفطر گنبدکاووس با اولویت سلامت شهروندان برگزار می شود

نماز عیدفطر گنبدکاووس با اولویت سلامت شهروندان برگزار می شود