مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:502021-05-10سياسي

لزوم تسریع در اتمام طرح های امداد و نجات استان ایلام


مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام بر لزوم تسریع در اتمام طرح های امداد و نجات استان ایلام تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت قیصربیگی عصر دوشنبه به مناسبت هفته هلال احمر در دیدار با مدیر عامل و کارکنان حوزه امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان ایلام با بیان اینکه کار و تلاش جمعیت هلال احمر بسیار مهم و حیاتی است، تصریح کرد: توصیف کردن خدمات جمعیت هلال احمر بسیار سخت است و لقب ناجیان بدون مرز زیبنده این مجموعه است.

وی گفت: اعتماد و مشارکت مردم در برنامه های جمعیت هلال احمر در سایه تلاش های شبانه روزی و از خود گذشتگی عوامل جمعیت هلال احمر است و باید این مهم با تلاش بیشتر حفظ شود.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام با عنوان این مطلب که هزینه ای که برای پیشگیری انجام می شود به مراتب به صرفه تر و کمتر از هزینه ای است که در قبال حوادث ایجاد می شود، اضافه کرد: هرچقدر ما در امر آموزش، پیش بینی و پیشگیری هزینه کنیم چند برابر آن کاهش هزینه در حوادث خواهیم داشت و ارائه آموزش های عمومی امداد و نجات در سطح جامعه باید نهادینه شود.

وی افزود: هلال احمر با توجه به توان و اهداف انسان دوستانه ای که دارد در تمام صحنه ها و حوادث نظیر سیل، زلزله، آتش سوزی، کمک های امداد و نجات جاده ای و … حقیقتاً نقش بی بدیلی ایفا می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تسریع در اتمام طرح های امداد و نجات استان ایلام

لزوم تسریع در اتمام طرح های امداد و نجات استان ایلام