مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:452021-05-10اقتصادي

تصویب جذب فاینانس برای 7 طرح مهم در آذربایجان شرقی


استاندار آذربایجان شرقی از تصویب جذب فاینانس برای هفت طرح مهم استان در دولت خبر داد و از بانک های استان خواست تا برای جذب این اعتبارات همکاری بیشتری داشته باشند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی از تصویب جذب فاینانس برای هفت طرح مهم استان در دولت خبر داد و از بانک های استان خواست تا برای جذب این اعتبارات همکاری بیشتری داشته باشند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی عملکرد نظام بانکی استان، گفت: آزادراه تبریز- بازرگان، تبریز- شبستر و راه آهن خاوران به تبریز از جمله این طرح ها است.

وی با بیان این که بر اساس گزارش های ارائه شده، انجام امور بانکی در استان رو به بهبود است، ادامه داد: در شرایط تحریم و به تبع آن به وجود آمدن مشکلات اقتصادی، کارآفرینان، تولیدکنندگان و بانک ها تحت تاثیر قرار گرفتند.

وی با بیان این که تمامی واحدهای تولیدی به خاطر شرایط تحریم نیاز به نقدینگی بیشتری دارند، گفت: از طرف دیگر واحدهای تولیدی به دلیل مشکلات اقتصادی که به خاطر تحریم ها به وجود آمده بدهی خود را نمی توانند پرداخت کنند، با این وجود تعامل خوبی بین بانک ها و تولیدکنندگان استان وجود دارد.

پورمحمدی با بیان این که در شرایط کرونایی، بانک ها عملکرد بسیار خوبی داشتند، اظهار کرد: کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا توسط بانک ها به خوبی حمایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب جذب فاینانس برای 7 طرح مهم در آذربایجان شرقی

تصویب جذب فاینانس برای 7 طرح مهم در آذربایجان شرقی