مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-10سياسي

95 درصد از ابلاغیه ها در دادسرای ناحیه 37 به صورت الکترونیکی صادر شده است


معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 37 تهران اعلام کرد: در سال گذشته 95 درصد از ابلاغیه ها در این دادسرا به صورت الکترونیکی صادر شده است.

- معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه 37 تهران اعلام کرد: در سال گذشته 95 درصد از ابلاغیه ها در این دادسرا به صورت الکترونیکی صادر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، محمد حسن زاده در تشریح عملکرد آن دادسرا، گفت: در سال 99 تعداد پرونده های ارجاعی به شعب این دادسرا دو هزار و 939 فقره بوده که در مقایسه با سال قبل از آن، 11 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: در خصوص نظارت بر پرونده های مسن و معوق از زمان تشکیل کمیته رفع اطاله دادرسی در بهمن 1399 آمار پرونده های مسن سال های 94 تا 97، از 892 فقره به 595 پرونده کاهش یافته است.

سرپرست دادسرای ویژه انفال، ثروت های عمومی و شهرداری ها در خصوص استفاده از ظرفیت شوراهای حل اختلاف به منظور کاهش ورودی پرونده ها، تصریح کرد: با اینکه پرونده های مطروحه در این دادسرا در موضوعات انفال و حمایت از حقوق عامه، قابل رسیدگی در شورای حل اختلاف نیست، اما در خصوص پرونده های مربوط به شهرداری ها بعضی از عناوین اتهامی از جمله توهین به مأموران دولت که موضوع ماده 609 قانون مجازات اسلامی است، پس از لازم الاجرا شدن قانون کاهش مجازات حبس، در زمره جرایم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

95 درصد از ابلاغیه ها در دادسرای ناحیه 37 به صورت الکترونیکی صادر شده است

95 درصد از ابلاغیه ها در دادسرای ناحیه 37 به صورت الکترونیکی صادر شده است