مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:352021-05-10فرهنگي

توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه با شعار «آینده ساختنی است»


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه با شعار «آینده ساختنی است» هدف اصلی جشنواره قصه گویی کانون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، ابراهیم زره ساز در نشست خبری مجازی بیست و سومین جشنواره بین المللی قصه گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی با اشاره به اهمیت قصه و کارکرد آن در بسیاری از هنرها اظهار کرد: ما از قصه در تولید فیلم، نمایش، تئاتر متون ادبی، آواها و موسیقی های مقامی و فولکلور استفاده می کنیم، در همه این موارد استفاده از یک قصه خوب می تواند تأثیر بیشتری بر مخاطب بگذارد و لذت درک آن را بر جان مخاطب بنشاند.

 مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر نگاه آینده نگر به کارکردهای فرهنگی و توسعه فرهنگی نیز از قبال قصه گویی معنا پیدا می کند و اتفاقات خوبی به واسطه این جریان در مباحث اجتماعی می افتد.

وی بابیان اینکه توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه با شعار آینده ساختنی از اهداف اصلی جشنواره قصه گویی کانون است، افزود: ایجاد زمینه برای ارتقای دانش نظری و تبادل تجربیات مفید میان قصه گویان ایرانی و خارجی و کارشناسان این حوزه، احیای سنت قص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه با شعار «آینده ساختنی است»

توسعه و ترویج فرهنگ قصه گویی در جامعه با شعار «آینده ساختنی است»