مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-10ورزشي

سرمربی بارسلونا تحت هر شرایطی اخراج است!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در فاصله سه هفته مانده به پایان این فصل لالیگا، بارسلونا با دو امتیاز اختلاف با صدر جدول در رتبه سوم قرار داشته و هنوز هم از شانس قهرمانی برخوردار است.

- ممکن است رونالد کومان در صورت فتح لالیگا نیز فصل بعد جایی روی نیمکت این تیم نداشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، در فاصله سه هفته مانده به پایان این فصل لالیگا، بارسلونا با دو امتیاز اختلاف با صدر جدول در رتبه سوم قرار داشته و هنوز هم از شانس قهرمانی برخوردار است.

اما دستیابی به این موفقیت نیز آینده رونالد کومان در این باشگاه را تضمین نخواهد کرد.

منابع مختلف به ESPN اعلام کرده اند که رونالد کومان به طور فعال در حال برنامه ریزی برای فصل آینده بوده و به عنوان مثال جذب ممفیس دپای هنوز در دستور کار این باشگاه است.

این وینگر هلندی در تابستان گذشته نیز مورد توجه کومان بود و حالا قرار است ماه ژوئن و با پایان یافتن قراردادش با لیون، این تیم را به صورت رایگان ترک کرده و راهی بارسلونا شود.

اما برخی منابع دیگر به ESPN گفته اند که چندین نفر از اعضای مدیر احساس می کنند سبک بازی تیم کومان با اهداف بلند مدت باشگاه هماهنگ نیست و حتی اگر بارسلونا فصل را با دو گانه داخلی نیز به پایان برساند، بهتر است این سرمربی هلندی از باشگاه جدا بشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمربی بارسلونا تحت هر شرایطی اخراج است!

سرمربی بارسلونا تحت هر شرایطی اخراج است!