مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 16:302021-05-10سياسي

توقف صدور مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه در تعطیلات عید فطر


فرماندار کرمانشاه از توقف صدور مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه در تعطیلات عید فطر برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه فرماندار کرمانشاه از توقف صدور مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه در تعطیلات عید فطر برای مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

فضل الله رنجبر در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با شروع ایام تعطیلات عید سعید فطر ترددهای بین شهری ممنوع خواهد شد، لذا هیچ نوع مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه صادر نخواهد شد.

وی اضافه کرد: با اعلام وزیر کشور و فرمانده قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا ترددهای بین شهری از ساعت 12 روز سه شنبه، 21 اردیبهشت ماه تا ظهر روز شنبه 25 اردیبهشت که مصادف با پایان تعطیلات عید سعید فطر است، ممنوع می باشد و با توجه به نارنجی بودن وضعیت کرونایی شهرستان کرمانشاه هیچگونه مجوز ترددی در شهرستان صادر نمی شود.

فرماندار کرمانشاه ادامه داد: از شهروندان می خواهم از مراجعه به فرمانداری کرمانشاه خودداری کنند، چرا که صدور مجوز تردد توسط فرمانداری کرمانشاه به هیچ عنوان صورت نخواهد گرفت.

رنجبر همچنین از شهروندان درخواست کرد، برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا از رفتن به سفرهای غیرضروری و هر نوع دورهمی گرفتن در تعطیلات پیش رو خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف صدور مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه در تعطیلات عید فطر

توقف صدور مجوز تردد بین شهری از سوی فرمانداری کرمانشاه در تعطیلات عید فطر