مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:502021-05-10سياسي

استان فارس، میزبان پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه های پیام نور کشور


معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با تقدیر از برگزاری موفق چهارمین جشنواره رویش در استان اصفهان در سال پیش، استان فارس را میزبان برگزاری پنجمین جشنواره کشوری در دی ماه سال جاری معرفی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، امین ناجی، در نخستین نشست شورای سیاست گذاری جشنواره رویش دانشگاه پیام نور کشور که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد دلیل انتخاب استان فارس به عنوان میزبان جشنواره ملی رویش را پتانسیل های بالای منابع انسانی و زیرساخت های لازم در دانشگاه پیام نور فارس ذکر کرد اظهار داشت: استان فارس و شهر شیراز، به عنوان مهد ادب و فرهنگ و هنر، جایگاه ارزنده ای در کشور دارد که امیدواریم با تلاش مجموعه دانشگاه پیام نور این استان و همکاری مسئولین فرهنگ دوست فارس، شاهد برگزاری هر چه بهتر و پرنشاط جشنواره رویش در شیراز باشیم.

وی افزود: جشنواره رویش با رویکرد درون دانشگاهی به منظور معرفی و انتخاب بهترین و فعال ترین کانون های دانشجویی و با رویکرد برون دانشگاهی به منظور معرفی بهترین کانون ها و آثار فعالان دانشجویی به جشنواره ملی رویش دانشگاهیان کشور برگزار می شود.

 معاون فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا در حال حاضر برنامه ریزی برای برگزاری این جشنواره ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان فارس، میزبان پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه های پیام نور کشور

استان فارس، میزبان پنجمین جشنواره کشوری رویش دانشگاه های پیام نور کشور