مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 15:352021-05-10اقتصادي

دومین مرحله کمک های معیشتی مدیریت بحران برای زلزله زدگان سی سخت


دومین مرحله کمک های معیشتی از طرف مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای زلزله زدگان شهر سی سخت ارسال و توزیع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، دومین مرحله کمک های معیشتی مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد برای زلزله زدگان شهر سی سخت ارسال شد.

زلزله 29بهمن 99 که باعث ویرانی شهر سی سخت شد و مردم این شهر را در تنگنا قرار داد شرایط بسیار سختی برای آنها رقم زد و در این شرایط بود که دستگاه های دولتی و نهادها و مجموعه های نیکوکاری پای کار آمدند و شبانه روز به مردم خدمت کردند.

 مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از نخستین دقایق بعد از زلزله پای کار آمدند و به صورت شبانه روزی جهت رفع مشکلات مردم تلاش کردند.

اما این پایان کار نبود و این بار با ارسال کمک های معیشتی از قبیل انواع  (برنج، روغن، چای و انواع کنسروجات)برای زلزله زدگان شهر سی سخت سعی کردند گوشه ای از درد و رنج آنها را کم کنند.

 تاکنون مدیریت بحران استانداری در دو مرحله کمک های معیشتی را جهت کمک به زلزله زدگان شهر سی سخت ارسال کرده است.

محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری در گفت وگو با فارس اظهار کرد: زلزله شهر سی سخت بسیار دردناک و ناراحت کننده بود و دل هر انسانی را به درد می آورد که مدیریت بحران استانداری  از همان  شب اول زلزله به میدان آمد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین مرحله کمک های معیشتی مدیریت بحران برای زلزله زدگان سی سخت

دومین مرحله کمک های معیشتی مدیریت بحران برای زلزله زدگان سی سخت