مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 14:252021-05-10اقتصادي

احرار، نجات بخش زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد


گروه جهادی احرار لامرد همت خود را به کار بست تا به چشم انتظاری بچه های زندانیان جرائم غیر عمد که از بد روزگار چرخ زندگی برایشان نچرخیده است پایان دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، 11 نفر از جوانان بسیجی جهادی این شهرستان آستین همت خود را این بار برای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد بالا زدند و نام گروه خود را احرار گذاشتند تا آزادگان بخش افرادی باشند که پشت میله های زندان افتاده اند که جز شانه های لرزان و چشم های سرخ چیزی برایشان باقی نمانده است.

گروه جهادی احرار شهرستان لامرد تمام همت خود را به کار بست تا به چشم انتظاری بچه های زندانیان جرائم غیر عمد که از بد روزگار چرخ زندگی برایشان نچرخیده است پایان دهند.

گروه جهادی احرار بر این باور است که حضور سرپرست های خانواده در زندان آن هم به دلیل جرائم غیرعمد خسارات های فراوانی به فرزندان آنان و جامعه وارد می کند به همین منظور نجات بخش پدران و مادران زندانی بودند و هر فراخوان خود را با نام مبارک یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس شهرستان لامرد نامگذاری می کردند و پس از آن با همت والای خیرین و آحاد مردم موجب آزادی زندانیان جرائم غیرعمد می شدند.

مسوول گروه جهادی احرار در گفت و گو با خبرنگار فارس در لامرد با بیان اینکه فعالیت این گروه از مهرماه 1399 آغاز شد، اظهار داشت: هدف اصلی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احرار، نجات بخش زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد

احرار، نجات بخش زندانیان جرائم غیرعمد در لامرد