مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 13:402021-05-10فناوري

سهل انگاری شرکت ها در صیانت از حریم شخصی


معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مرکز مجازی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه کارشناسان نهادهای دولتی و عمومی، گفت: هم اکنون قوانین کیفری و جرم انگاری ویژه برای نشت اطلاعات در قوانین موجود کشور وجود ندارد و به همین دلیل است که سهل انگاری ها گاهی بیشتر می شود.

- معاون وزیر ارتباطات با اشاره به مرکز مجازی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه کارشناسان نهادهای دولتی و عمومی، گفت: هم اکنون قوانین کیفری و جرم انگاری ویژه برای نشت اطلاعات در قوانین موجود کشور وجود ندارد و به همین دلیل است که سهل انگاری ها گاهی بیشتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز مجازی امنیت فضای تولید و تبادل اطلاعات ویژه کارشناسان نهادهای دولتی و عمومی با حضور معاون وزیر ارتباطات و معاون امنیت سازمان فناوری اطلاعات برگزار شد.

امیر ناظمی- رییس سازمان فناوری اطلاعات در این مراسم گفت: یکی از مواردی که در طرح آینده نگاری حوزه فناوری اطلاعات از خبرگان پرسش شده بود در مورد ضرورت دخالت دولت در حوزه امنیت سایبری بود.

وی ادامه داد: از بین 21 حوزه ای که مورد پرسش قرار گرفت بیشترین حوزه ای که خبرگان معتقد بودند که لازم است دولت در آن حوزه مداخله هایی داشته باشد، حوزه امنیت سایبری بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل انگاری شرکت ها در صیانت از حریم شخصی

سهل انگاری شرکت ها در صیانت از حریم شخصی