مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10بين الملل

مدیر مسجدالاقصی: در وضعیت جنگ قرار داریم


مدیر مسجد الاقصی امروز دوشنبه در پی بالاگرفتن ناآرامی در داخل و خارج از این مسجد مبارک اعلام کرد، وضعیت در محوطه های مسجدالاقصی مانند میدان جنگ است.

- مدیر مسجد الاقصی امروز دوشنبه در پی بالاگرفتن ناآرامی در داخل و خارج از این مسجد مبارک اعلام کرد، وضعیت در محوطه های مسجدالاقصی مانند "میدان جنگ" است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، عمر الکسوانی، مدیر مسجدالاقصی خاطرنشان کرد، نیروهای رژیم صهیونیستی بر روی سقف قبه الصخره و درب های مسجد القبلی و المروانی مستقر شده اند.

الکسوانی در ادامه افزود، ده ها تن در مسجدالاقصی زخمی شدند، نیروهای رژیم اشغالگر از تمامی درهای منتهی به مسجدالاقصی وارد شدند و اقدام به محاصره اعتکاف کنندگان کردند و هر شخصی را که از درهای این مسجد خارج می شد، بازداشت می کردند.

مدیر مسجد الاقصی اعلام کرد، وضعیت محوطه های مسجدالاقصی مانند یک میدان جنگ است و سربازان رژیم صهیونیستی به سمت نمازگزاران، گلوله های مشقی، گاز اشک آور و بمب های صوتی شلیک می کنند.

وی همچنین اظهار داشت، نیروهای رژیم صهیونیستی وارد مسجد القبلی شدند و نمازگزاران به دلیل استفاده زیاد صهیونیست ها از گاز اشک آور به قبه الصخره پناه می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسجدالاقصی: در وضعیت جنگ قرار داریم

مدیر مسجدالاقصی: در وضعیت جنگ قرار داریم