مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10سياسي

پیام دفتر آیت الله سیستانی در پی انفجار جنایتکارانه مدرسه سید الشهدای کابل


در پی حمله تروریستی به دانش آموزان مدرسه / مکتب سیدالشهدا (ع) در کابل که منجر به شهادت بیش از 63 تن و مصدومیت 150 تن از از دختران بیگناه شد، دفتر آیت الله العظمی سیستانی بیانیه ای صادر کرد.

- در پی حمله تروریستی به دانش آموزان مدرسه / مکتب سیدالشهدا (ع) در کابل که منجر به شهادت بیش از 63 تن و مصدومیت 150 تن از از دختران بیگناه شد، دفتر آیت الله العظمی سیستانی بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم (إنا لله وإنا الیه راجعون) جنایت هولناکی که در روز ماه مبارک رمضان عده زیادی از دختران دانش آموز مدرسه سیدالشهدای کابل را به خاک و خون کشانید و شهادت ده ها تن و زخمی شدن شمار بیشتری را در پی داشت دل هر انسان آزاده و باوجدانی را جریحه دار و آکنده از غم و اندوه می نماید.

اگر چه سال ها است که غیرنظامیان بی پناه افغانستان هر از گاه یک بار مورد حملات وحشیانه گروه های افراطی و سنگدل واقع می شوند، ولی این جنایت در نوع خود کم نظیر و از جهاتی دردآورتر است.

این فاجعه جانکاه را به ملت شریف و مظلوم افغانستان به ویژه به خانواده های داغدار تسلیت عرض می نماییم و از خداوند متعال برای آنان صبر و شکیبایی و برای مجروحین و آسیب دیدگان شفای عاجل را مسألت داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام دفتر آیت الله سیستانی در پی انفجار جنایتکارانه مدرسه سید الشهدای کابل

پیام دفتر آیت الله سیستانی در پی انفجار جنایتکارانه مدرسه سید الشهدای کابل