مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10سياسي

لزوم نظارت بر عملکرد باغ وحش ها و باغ های پرندگان


ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات با اشاره به وضعیت نامناسب حیات وحش در مراکز نگه داری حیوانات خواستار رسیدگی رییس جمهور شد.

- خبرنگار مهر ، ستاد مردمی دفاع از حقوق حیوانات (سمدا) در خصوص وضعیت باغ وحش ها نامه ای سرگشاده به رییس جمهور نوشته است.

که متن آن در ادامه می آید: جناب آقای دکتر روحانی رییس جمهور محترم با سلام و احترام به استحضار می رساند، سوء نظارت بر عملکرد مراکزی تحت عنوان باغ وحش، باغ پرندگان و مراکز خصوصی نگهداری از حیات وحش، هر از گاه منجر به رقم خوردن فجایعی می شود که پیامدهای آن تنها به نقض حقوق حیوانات منجر نشده و با بازتابی بین المللی وجهه کشورمان را زیر سوال می برند.

آتش زدن یال شیر در باغ وحش مشهد، سنگسار گوزن باردار در باغ وحش خرم آباد، ذبح گوزن ها در باغ وحش تهران و فروش گوشت جانوران در باغ وحش گراش نمونه هایی از این موارد است.

یکی از این فجایع که هفته گذشته به سوژه خبری اغلب رسانه ها تبدیل شده و افکار و احساسات عمومی را تحت تاثیر قرار داد واردات 3 گورخر آفریقایی از هلند به باغ وحش صفادشت استان تهران است که بر اثر بی دقتی کارگران گمرگ بازرگان و باز شدن درب جایگاهشان، در محوطه گمرگ رها شدند.

گورخرهایی که کارگران گمرک و مسئولان باغ وحش صفادشت، به منظور مهار کردن آنها به ضرب و شتم آنها متوسل شدند که فیلم آن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نظارت بر عملکرد باغ وحش ها و باغ های پرندگان

لزوم نظارت بر عملکرد باغ وحش ها و باغ های پرندگان