مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10سياسي

مجسمه جدید هاشمی رفسنجانی (+عکس)


آیین رونمایی تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی شنبه 18 اردیبهشت، با حضور سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محسن هاشمی رفسنجانی؛ رییس شورای شهر تهران و دکتر علی اصغر جعفری؛ مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در تالار چهارم این موزه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این مراسم محسن هاشمی رفسنجانی با گرامیداشت یاد و نام امام راحل، شهدا، جانبازان و ایثارگران گفت: اگر شهدا نبودند، امنیت فعلی را در کشور شاهد نبودیم و ما همیشه مدیون رشادت ها و زحمات شهدا و ایثارگران هستیم.

وی درباره لزوم ساخت تندیس از شخصیت ها و فرماندهان دفاع مقدس اظهار کرد: در همه کشورها از شخصیت های جنگ شان به انواع مختلف قدردانی می کنند؛ یکی از این روش ها ساخت تندیس و سردیس فرماندهان جنگ است تا چهره واقعی این بزرگواران در حالات واقعی کارزار جنگ نشان داده شود بنابراین اینگونه فعالیت ها برای همه دولت ها در اولویت قرار دارد.

رییس شورای شهر تهران ضمن قدردانی از ساخت تندیس آیت الله هاشمی توسط موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: موزه با ساخت تندیس آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یکی از فرماندهان دفاع مقدس یاد ایشان را زنده نگه داشت و نسل آینده از این طریق می تواند با فرماندهان دفاع مقدس آشنایی بیشتری پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجسمه جدید هاشمی رفسنجانی (+عکس)

مجسمه جدید هاشمی رفسنجانی (+عکس)