مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 08:002021-05-10پزشكي

سیستم عصبی؛ هدفی مطلوب برای تهاجم ویروس کووید 19


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سیستم عصبی را هدف مطلوبی برای تهاجم ویروس کووید 19 برشمرد و به تاثیر عوارض نورولوژیک این بیماری در مرگ و میر و کاهش کیفیت زندگی بیماران اشاره کرد.

- رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، سیستم عصبی را هدف مطلوبی برای تهاجم ویروس کووید 19 برشمرد و به تاثیر عوارض نورولوژیک این بیماری در مرگ و میر و کاهش کیفیت زندگی بیماران اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبینار پاندمی کووید 19 و سیستم عصبی با حضور دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات بیماری کرونا در کلانشهر تهران پنجشنبه 16 اردیبهشت ماه برگزار شد.

در این وبینار علمی دکتر علیرضا زالی فرمانده ستاد عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و چهارتن از متخصصان این حوزه به ارایه آخرین یافته های علمی ایران و جهان درخصوص پاندمی کووید 19 و عوارض آن بر سیستم عصبی بیماران مبتلا پرداختند.

زالی استاد و متخصص جراحی مغز و اعصاب دانشگاه با گذشت 14 ماه از بروز این پاندمی در عرصه ملی و جهانی هرچه زمان می گذرد آثار متفاوتی و عوارض جدیدی از ویروس در ارگان های بدن به غیر از ارگان های تنفسی جلب توجه می شود.

زالی در این وبینار گفت: این روزها مقالات متعددی در مورد درگیری سیستم عصبی و مغز در رابطه با کرونا مطرح است که همگی می تواند نقش موثری را در تشخیص و درمان بیماری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستم عصبی؛ هدفی مطلوب برای تهاجم ویروس کووید 19

سیستم عصبی؛ هدفی مطلوب برای تهاجم ویروس کووید 19