مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-10سياسي

بانوی خیاط گرمه ای که با روشی ساده کارآفرین شد


بانوی گرمه ای که باهنر خیاطی خود توانسته در جشنواره های مقام های مختلفی کسب کند و برای 15 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال زایی کند.

-   وی بابیان اینکه در آغاز کار، هزینه موردنیاز را نداشته ادامه داد: با تلاش شبانه روزی و زحمت سرمایه اضافه شد اما در ابتدای کار به معنای واقعی با دست خالی و بدون حمایت شروع کردم.

این بانوی هنرمند ضمن اشاره به شیوه یادگرفتن خیاطی خود افزود: خیاطی را بدون رفتن به کلاس و فقط با دیدن عکس های ژورنالی و کتاب های خیاطی آموختم و هم زمان وارد دانشگاه هم شده بودم اما بعد از فارغ التحصیلی و افتتاح پارچه فروشی برای خود به صورت جدی وارد حرفه مد شدم.

وی ادامه داد: خوشبختانه بعد 14 سال با یک موسسه در تهران آشنا شده ام و در آنجا مشغول به تحصیل در دو رشته طراحی مد و لباس و همچنین رده های MBA مربوط به رشته خودم هستم و هم اکنون در کارگاهم 4 نفر مستقیم  و 11 نفر غیرمستقیم مشغول به کار هستند.

آمارلو افزود: طرح هایی که آماده می کنیم مناسب با نیاز بازار است و از بیشتر شهرهای ایران سفارش داریم و در جشنواره بین المللی در دو بخش پوشش لباس مجلسی و اسلامی در بین 7700 اثر تندیس برتر را گرفتم و در بخش طراحی چادر اسلامی هم جزو سه طرح برتر جشنواره انتخاب شدم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانوی خیاط گرمه ای که با روشی ساده کارآفرین شد

بانوی خیاط گرمه ای که با روشی ساده کارآفرین شد