مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:552021-05-10اقتصادي

کشف 2 تن قهوه غیرمجاز در شیراز


فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، از کشف 2 تن قهوه غیرمجاز به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از منزل مسکونی در یکی از محله های این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی شهرستان شیراز، از کشف 2 تن قهوه غیرمجاز به ارزش 5 میلیارد ریال در بازرسی از منزل مسکونی در یکی از محله های این شهرستان خبر داد.

سرهنگ فرج شجاعی گفت: در اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران کلانتری 34جام جم شیراز پس از کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در یک مکان غیر بهداشتی و فاقد مجوز در تهیه، تولید و فروش مواد غذایی از نوع قهوه فعالیت می کنند که موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پلیس فارس، شجاعی اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی به همراه نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی به محل مورد نظر اعزام شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از آن منزل، 2 تن قهوه غیرمجاز و یک دستگاه قهوه ساز بزرگ، 4 دستگاه دوخت پاکت، یک دستگاه ترازو دیجیتال و 2 هزار و 500 پاکت خالی کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مکشوفه را 5 میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 2 تن قهوه غیرمجاز در شیراز

کشف 2 تن قهوه غیرمجاز در شیراز