مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-10سياسي

حفظ اساتید در دانشگاه ها با تصویب همسان سازی حقوق


رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: تصویب قانون همسان سازی حقوق برای نگهداشت اساتید در دانشگاه از اهمیت به سزایی برخوردار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها برگزار شد، با بیان اینکه شرکت های دانش بنیان سال گذشته 200 هزار میلیارد تومان فروش داشته اند، گفت: اکثر شرکت های دانش بنیان دارای بهره وری هستند.

درواقع می توان گفت آن گروه و افرادی که پرچمدار بهره وری در داخل کشور را در دست دارند، همین شرکت های دانش بنیان بوده که توانسته اند منابع کشور را حفظ کنند.

وی افزود: مجلس شورای اسلامی قانون همسان سازی حقوق اساتید دو وزارتخانه علوم و بهداشت را حدود یک ماه پیش تصویب کرده تا از دغدغه این قشر علمی کشور بکاهد، البته این کار برای نگهداشت اساتید در دانشگاه نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است.

این نماینده مجلس گفت: همچنین باید به این نکته اشاره کنم که مجلس علاوه بر لایحه دولت مبلغ 4,355 میلیارد تومان به بودجه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را افزایش داده است.

به این معنی که شرکت های دانش بنیان و صندوق شکوفایی و نوآوری مورد حمایت بیشتری قرار گرفتند.

منادی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی گام های خوبی را در بحث افزایش بودجه برداشته که می توان به کمک 2 هزار میلیاردی آموزش و پرورش و همچنین مبلغ 500 میلیارد برای دانشگاه های که 30 درصد رایگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ اساتید در دانشگاه ها با تصویب همسان سازی حقوق

حفظ اساتید در دانشگاه ها با تصویب همسان سازی حقوق