مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:502021-05-10سياسي

1200 برنامه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه های اردبیل برگزار شد


رییس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل از اجرای یک هزار و 200 برنامه فرهنگی، مذهبی و دینی در دانشگاه های استان اردبیل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر دانشگاه ها شکل گرفته تا در قالب هشت برنامه و محورهای تعیین شده این پویش شکل عملیاتی به خود بگیرد.

حسنی از برگزاری جشنواره قرآنی خبر داد و افزود: به میمنت ایام ماه مبارک رمضان جشنواره قرآنی برای دانشجویان آغاز شده و تا انتهای سال در قالب این پویش که از آن به عنوان نمایشگاه دائمی برای دانشگاه ها یاد می شود، جشنواره های قرآنی ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در اولین گام 60 برنامه در قالب جشنواره قرآنی و حرکت های دینی و مذهبی اجرا شد که امسال نیز سعی می کنیم 70 برنامه را در این راستا برای دانشجویان تدارک ببینیم.

حسنی محور دوم را توسعه آموزش های مجازی اعلام کرد و ادامه داد: در بحث آموزش مجازی در کشور دو میلیون و 300 هزار نفر شرکت کرده اند تا با حضور در سامانه آموزش مجازی دانشگاه ها از ظرفیت شکل گرفته استفاده کنند.

وی اضافه کرد: دفاتر نهاد نمایندگی در دانشگاه ها سعی دارند از این سفره علمی و معنوی استفاده کرده و با حضور کارکنان و کادر اداری و دانشجویان در این دوره های آموزشی از فضای فراهم شده استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

1200 برنامه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه های اردبیل برگزار شد

1200 برنامه فرهنگی و مذهبی در دانشگاه های اردبیل برگزار شد