مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:452021-05-10سياسي

شرط تمدید کارت مهارت فنی برای شاغلین صنایع دستی برداشته شد


مدیر کل میر اث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز گفت: شرط تمدید کارت مهارت فنی شاغلین در حوزه صنایع دستی و هنر ها ی سنتی به منظور استفاده از خدمات بیمه ای حذف شد.

- فریدون محمد ی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: در جلسه هیأت دولت که عصر روز گذشته به ریاست رییس جمهور و وزرا بر گزار شد پیشنهاد وزارت امور اقتصاد و دارایی بر اساس مصوبه چهل و هفتمین هیأت مقررات زدایی و بهبود محیط کسب و کار مبنی بر اصلاح آیین نامه اجرایی قانون بیمه های اجتماعی هنرمندان حوزه صنایع دستی بر ر سی و موافقت شد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگر ی و صنایع دستی البرز اظهار کرد: بر این اساس و به موجب مصوبه اخیر مقرر شد شرط تمدید کارت مهارت برای قالی با فان، بافندگان فرش و شاغلا ن صنایع دستی شناسنامه دار (کد دار) از لیست مدارک در خواستی سازمان تأمین اجتماعی با هدف تداوم ارائه خدمات حذف شود.

این مقام مسؤول ادامه داد: به منظور بهره مندی شاغلین در این حوزه کارت مهارت فنی صادره از طرف سازمان فنی حرفه ای حذف شد اما هنر مند ان می بایست کارت مهارت خود را در نوبت اول برا ی بر قرار ی پوشش بیمه ای در یافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط تمدید کارت مهارت فنی برای شاغلین صنایع دستی برداشته شد

شرط تمدید کارت مهارت فنی برای شاغلین صنایع دستی برداشته شد