مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-10اقتصادي

گوشت قرمز در تبریز ارزان می شود


مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافق با پیمانکاران در فروشگاه های کشتارگاه تبریز، مقرر شده تا در آستانه عید سعید فطر، - ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرعامل کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: در راستای تنظیم بازار گوشت در تبریز و طبق توافق با پیمانکاران در فروشگاه های کشتارگاه تبریز، مقرر شده تا در آستانه عید سعید فطر، قیمت گوشت قرمز در این فروشگاه ها ارزان شود.

کریم قدرتی در این خصوص اظهار کرد: اکنون با توجه به تمهیدات انجام شده، کیفیت گوشت کشتارگاه تبریز بسیار بالا است و اقدامات این سازمان در شناسنامه دار کردن گوشت استحصالی از اقبال خوبی از طوی قصابی ها برخوردار است و مردم نیز استقبال خوبی از این طرح کرده اند.

وی افزود: متاسفانه برخی از قصابی های سطح شهر اقدام به ارائه گوشت بدون شناسنامه می کنند که این مسئله می تواند باعث سودجویی و فرصت طلبی شود.

وی ادامه داد: نبود شناسنامه در گوشت که حتی گاهی از قیمت مصوب هم پایین تر فروخته می شود، موجب عدم اطلاع رسانی در مورد مشخصات گوشت شده و از این طریق شهروندان بدون اطلاع از جنسیت و سن دام استحصالی و دقت کافی، گوشت خریداری کنند.

قدرتی تاکید کرد: در صورت برخورد با چنین تخلفاتی می بایست با شماره تلفن 124 یا بازرسی سازمان کشتارگاه تبریز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گوشت قرمز در تبریز ارزان می شود

گوشت قرمز در تبریز ارزان می شود