مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:352021-05-10اقتصادي

بهره برداری از 5400 خانه هلال و رونمایی از چندین پروژه امدادی


5 هزار و 400 خانه هلال و همچنین چندین پروژه امدادی به ارزش 134 میلیارد تومان در سراسر کشور با حضور و دستور معاون اول رییس جمهور و به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و رونمایی شد.

- ، 5 هزار و 400 خانه هلال و همچنین چندین پروژه امدادی به ارزش 134 میلیارد تومان در سراسر کشور امروز (دوشنبه) و همزمان با هفته هلال احمر با حضور و دستور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و رونمایی شد.

27 دستگاه خودروی امدادی آمیکو، 11 پایگاه امداد و نجات و دو انبار امدادی، 200 ست تخصصی انفرادی، اورهال دو فروند بالگرد امدادی، 16 دستگاه لیفتراک، پنج دستگاه آمبولانس اهدایی، سه سامانه نرم افزاری امدادی، 150 دستگاه اکسیژن ساز، و راه اندازی سیستم ارتباطات رادیویی دیجیتال در 8 استان از جمله طرح ها و پروژه های بودند که در این مراسم با دستور جهانگیری افتتاح و رونمایی شد.

معاون اول رییس جمهور در این مراسم که با همراهی، کریم همتی رییس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران انجام شد، از جدیدترین دستاوردها، تجهیزات و اقدامات سازمان امداد و نجات از جمله مهندسی معکوس و ساخت خودرو چند منظوره آبی، خاکی و عملیاتی 8 چرخ، خودرو چند منظوره آرگو ، سیستم احیای باطری دستگاه زنده یاب و خودروهای امدادی آمیکو بازدید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5400 خانه هلال و رونمایی از چندین پروژه امدادی

بهره برداری از 5400 خانه هلال و رونمایی از چندین پروژه امدادی