مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:302021-05-10پزشكي

واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ایمنی صد درصدی ایجاد نمی کند


رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در دو مرحله انجام می شود ولی تزریق واکسن صد درصد ایمنی در افراد ایجاد نمی کند.

- ایسنا/اردبیل رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: واکسیناسیون علیه بیماری کرونا در دو مرحله انجام می شود ولی تزریق واکسن صد درصد ایمنی در افراد ایجاد نمی کند.

شهرام حبیب زاده در جریان بازدید از مراکز بهداشتی در اجرای طرح تزریق واکسیناسیون برای گروه های سنی 80 سال به بالا اظهار کرد: امروز فرصت واکسیناسیون برای گروه سنی بالای 80 سال به اتمام می رسد و به دنبال این امر در گروه سنی 75 تا 80 سال عملیات واکسیناسیون ادامه پیدا می کند.

وی تصریح کرد: همچنان سهمیه افراد سالخورده بالای 80 سال در تزریق واکسن محفوظ است و چنانچه فردی در خانواده ها در این گروه سنی از عملیات واکسیناسیون جا مانده، می تواند در روزهای آینده به مراکز بهداشتی مراجعه و نسبت به انجام واکسیناسیون اقدام کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در هفته آینده نیز برای گروه سنی 70 تا 75 سال عملیات واکسیناسیون ادامه پیدا خواهد کرد تا به صورت هفتگی در گروه های سنی مختلف تزریق واکسن علیه بیماری کرونا را شاهد باشیم.

حبیب زاده هرگونه عادی انگاری بعد از زدن واکسن را اقدامی نادرست اعلام کرد و افزود: نباید افرادی که واکسن زده اند خود ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ایمنی صد درصدی ایجاد نمی کند

واکسیناسیون علیه بیماری کرونا ایمنی صد درصدی ایجاد نمی کند