مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-10اقتصادي

اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر


رییس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط نیروهای پلیس در ایام پیش رو خبرداد.

- ایسنا/هرمزگان رییس پلیس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط نیروهای پلیس در ایام پیش رو خبرداد.

سرهنگمجید صالح پور ظهر امروز(20 اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا وابلاغیه وزارت کشور،ممنوعیت های تردد از ساعت 14روز سه شنبه 21 اردیهشت تا ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در تمامی نقاط و محورهای مواصلاتی استان توسط پلیس راهور اعمال واجرایی می شود.

وی افزود: در این طرح تردد خودروهای شخصی بصورت هوشمند توسط دوربین ها و در نقاط فاقد دوربین توسط ماموران پلیس راه و راهور کنترل واعمال قانون خواهدشد.

این مسئول انتظامی اظهار کرد: در اجرای این ممنوعیت ماموران پلیس بطورطبیعی با ارائه تذکر شفاهی سعی در پیشگیری از سفرها خواهند داشت و در صورت اصرار و پافشاری رانندگان به ناچار اعمال قانون صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر

اعلام ممنوعیت تردد در ایام تعطیلات عید فطر