مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:252021-05-10اقتصادي

پوشاک ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی است/ لزوم ورود به بازار جهانی  حجاب


مرضیه ایوتین تولید کننده پوشاک اسلامی گفت: صنعت پوشاک در کشور ما رو به رشد است و می تواند در سطح بین المللی ارتقا چشمگیری داشته داشته باشد وسهم مهمی از بازار جهانی حجاب را از آن خود کند.

- مرضیه ایوتین تولید کننده پوشاک اسلامی در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت پوشاک ایرانی گفت: صنعت پوشاک در کشور ما رو به رشد است که با توجه و عنایت به این صنعت از طرف متولیان ومسئولان این صنعت می تواند در سطح بین المللی ارتقا چشمگیری داشته باشد وسهم مهمی از بازار حجاب جهانی را از آن خود کند.

مرضیه ایوتین در حاشیه نمایشگاه رمضانی کریمه افزود: هرساله ما شاهد برپایی نمایشگاه های تخصصی حجاب و بازار فروش درفرانسه، روسیه و دیگر کشورها هستیم و متاسفانه ما از این جایگاه بی بهره ایم.

ما باید تلاش کنیم که در این حوزه وارد شویم و بازار بین المللی کالای حجاب را در کشور خود ایجاد کنیم.

وی تصریح کرد:اگر متولیان بتوانند در سطح داخل وخارج سکوی فروشی اختصاصی برای عرضه محصولات حجاب فراهم کنند، علاوه بر ارزآوری به ذخیره ارز نیز کمک می شود.

این کارشناس ارشد پژوهش هنر گفت: لازمه ورود به مجامع و کسب بازارهای بین المللی، داشتن زیر ساخت های تولید است که با تجهیز =کردن و به روز کردن دانش تولید بتوانیم هزینه های مواد اولیه وارداتی اعم از پارچه، نخ، زیپ، تزیین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوشاک ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی است/ لزوم ورود به بازار جهانی  حجاب

پوشاک ایرانی قابل رقابت با محصولات خارجی است/ لزوم ورود به بازار جهانی  حجاب