مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:202021-05-10اجتماعي

آغاز اجرای مهم ترین طرح پژوهشی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در فارس


مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری از آغاز اجرای مهم ترین طرح آموزشی و پژوهشی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در فارس و گفت: هدف اصلی این طرح ارتقای بهداشت روانی و افزایش مشارکت اجتماعی همسران شهداء و جانبازان است.

- ایسنا/فارس مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری از آغاز اجرای مهم ترین طرح آموزشی و پژوهشی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در فارس و گفت: هدف اصلی این طرح ارتقای بهداشت روانی و افزایش مشارکت اجتماعی همسران شهداء و جانبازان است.

سیده معصومه دستغیب با اعلام مطلب فوق گفت: آموزش تکنیک های کاربردی موثر برای کنترل استرس و ایجاد آرامش و شادی و آموزش مهارت های ارتباطی با تکیه بر شخصیت شناسی و شگردهای ارتباطی برای گسترش مشارکت اجتماعی از اهداف آموزشی است.

او افزود: در این راستا کارگاه های آموزشی به مدت 200 ساعت در دو گروه همسران شهدا و جانبازان به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس اظهار کرد: در این طرح با نیازسنجی جامعه هدف و مشخص شدن نیازها و اولویت ها و جمع آوری دادهها از طریق پرسشنامه و مصاحبه از حدود 350 نفر از همسران شهدا و جانبازان در سراسر استان فارس و تجزیه و تحلیل داده ها، برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت برای آنها طراحی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای مهم ترین طرح پژوهشی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در فارس

آغاز اجرای مهم ترین طرح پژوهشی ویژه خانواده های شهدا و جانبازان در فارس