مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10اقتصادي

همدانی ها نماز عیدفطر را در فضای باز مساجد اقامه می کنند


سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان در رابطه با مناطق برگزاری نماز عیدفطر اعلام کرد: نماز عیدفطر در فضای باز تمام مساجد سراسر استان برگزار خواهد شد.

- مهرداد نادری فر در گفت وگو با ایسنا، از ممنوعیت تردد بین شهری در تعطیلات عید فطر خبر داد و اظهار کرد: افرادی که این محدودیت را رعایت نکنند، شامل اعمال قانون می شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان خاطرنشان کرد: از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت ماه تا ساعت 14 روز شنبه 25 اردیبهشت ماه تردد بین استانی ممنوع است.

وی ادامه داد: افرادی که با پلاک مناطق زرد ممنوعیت تردد را نادیده بگیرند به مبلغ 500 هزار تومان و پلاک مناطق قرمز به مبلغ یک میلیون تومان اعمال قانون می شوند.

نادری فر با اشاره به اینکه مدت زمان وکالت نامه های خرید و فروش به تعداد روزهای تعطیل تمدید شد، بیان کرد: کلیه آزمون هایی که قرار بود برگزار شود به غیر از آزمون کارشناسی ارشد، در زمان مقرر برگزار می شود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونای استان همدان در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم، مطرح کرد: این امتحانات به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

نادری فر اضافه کرد: کد ملی افراد در این آزمون ها بررسی می شود و کسانی که در 14 روز گذشته منتهی به آزمون دچار بیماری کووید 19 شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها نماز عیدفطر را در فضای باز مساجد اقامه می کنند

همدانی ها نماز عیدفطر را در فضای باز مساجد اقامه می کنند