مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:152021-05-10پزشكي

واکسیناسیون کرونا برای گروه های سنی زیر 80 سال آغاز نشده است


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: واکسیناسیون کووید19 همچنان در گروه بالای 80 سال انجام می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، دکتر روح اله حسینی افزود: استان فارس دارای بیش از 80 هزار جمعیت بالای 80 سال است و کار واکسیناسیون این گروه هم اکنون با سرعت بالایی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: به محض آغاز واکسیناسیون برای دیگر گروه های سنی، موضوع در رسانه های رسمی اطلاع رسانی می شود.

وی سامانه رسمی برای ثبت اطلاعات افراد را salamat.

gov.

ir معرفی کرد و ادامه داد: در حال حاضر به دلیل پایان نیافتن گروه بالای 80 سال، ثبت اطلاعات دیگر گروه ها ممکن نیست و به زودی در این زمینه اطلاع رسانی می شود.

دکتر حسینی اظهار داشت: آغاز واکسیناسیون عمومی علیه کرونا، با موجی از امید در کشور همراه بود و امیدواریم با سرعت هرچه بیشتر تداوم داشته باشد؛ اما در شرایط کنونی نیز لازم است اخبار این حوزه تنها از منابع رسمی دنبال شود.

مدیر روابط عمومی دانشگاه یادآور شد: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد هستیم انتشار برخی مطالب خلاف واقعیت در فضای مجازی از سوی افراد سودجو موجب سردرگمی عمومی در این زمینه و مراجعه خانواده ها و سالمندان گروه های سنی پایین تر برای دریافت واکسن شده است که تنها اختلال در این فرآیند و کند شدن روند اجرای واکسیناسیون را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسیناسیون کرونا برای گروه های سنی زیر 80 سال آغاز نشده است

واکسیناسیون کرونا برای گروه های سنی زیر 80 سال آغاز نشده است