مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:102021-05-10حوادث

دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در آذرشهر


فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در شهرستان آذرشهر خبر داد.

- فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی خبر داد دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در آذرشهر ایسنا/آذربایجان شرقی فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در شهرستان آذرشهر خبر داد.

سرهنگ کاظم داداشی ضمن اعلام این خبر گفت: به دنبال گزارشات مردمی مبنی بر خرید و فروش اموال تاریخی در منزلی مسکونی واقع در شهرستان آذرشهر طی عملیاتی جامع، نیروی یگان حفاظت شهرستان با شناسایی محل مورد نظر و حضور در منطقه از ادامه خرید و فروش جلوگیری کرد.

وی ادامه داد: طی این عملیات که با همکاری نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، عامل خرید و فروش اموال تاریخی در منزلی مسکونی طی عملیات دستگیر و تعدادی آثار سفالی کشف و ضبط شدند.

وی گفت: آثار سفالی ضبط شده در این عملیات برای کارشناسی و اعلام نظر در خصوص قدمت آن ها به اداره کل میراث فرهنگی استان ارجاع داده شده اند.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، داداشی خاطر نشان کرد: هم استانی های محترم می توانند در صورت مشاهده هرگونه تخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در آذرشهر

دستگیری عامل خرید و فروش اموال تاریخی در آذرشهر