مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:052021-05-10اجتماعي

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان گچساران حضوری برگزار می شود


امتحانات دانش آموزان پایه های نهم و دوازدهم با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا به صورت حضوری در مدارس گچساران برگزار می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران، ایوب مقیمی در هشتاد وسومین نشست ستاد کرونا شهرستان اظهار کرد:  برای جلوگیری از ازدحام در زمان تزریق واکسن کرونا به جامعه هدف   آموزش و پرورش گچساران چندین مدرسه ابتدایی در نقاط مختلف شهرستان را در اختیار  شبکه بهداشت و درمان گچساران قرار می گیرد.

وی در ادامه به برگزاری امتحانات دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم  اشاره کرد و گفت: تاکید  وزرات آموزش و پرورش برآن است که  امتحانات  دانش آموزان پایه نهم و دوازدهم به صورت حضوری برگزار  شود.

 رییس آموزش و پرورش گچساران  ادامه داد: امتحانات پایه نهم به منظور انتخابات رشته و پایه دوازدهم به جهت شرکت در آزمون سراسری باید حضوری برگزار شود.

 مقیمی ابراز کرد: امتحانات  دانش آموزان این 2 پایه به صورت حضوری و با رعایت کامل پروتکل بهداشتی  در مدارس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: قریب بر 1200دانش آموز پایه داوزدهمی در شهرستان مشغول علم آموزی هستند که امتحانات این دانش آموزان در 6 حوزه و با فاصله گذاری اجتماعی و رعایت کامل پروتکل بهداشتی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان گچساران حضوری برگزار می شود

امتحانات پایه نهم و دوازدهم دانش آموزان گچساران حضوری برگزار می شود