مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-10بين الملل

حمایت نظامیان فرانسوی از هشدار جنگ داخلی ژنرال های بازنشسته


شماری از نیروهای تمام وقت ارتش فرانسه در نامه ای سرگشاده از موضع نظامیان سابق که به تازگی درباره وقوع یک جنگ داخلی در فرانسه به علت سیاست های سست امنیتی و مبارزه با افراطگرایی هشدار داده بودند، - حمایت نظامیان فرانسوی از هشدار "جنگ داخلی" ژنرال های بازنشسته شماری از نیروهای تمام وقت ارتش فرانسه در نامه ای سرگشاده از موضع نظامیان سابق که به تازگی درباره وقوع یک جنگ داخلی در فرانسه به علت سیاست های سست امنیتی و مبارزه با افراطگرایی هشدار داده بودند، حمایت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماه گذشته مجله دست راستی والور اکتوئل نامه ای سرگشاده با امضای بیش از 1000 پرسنل نظامی و تایید حدود 20 تن از ژنرال های بازنشسته سرشناس منتشر کرد و از امانوئل ماکرون و دولتش خواست تا اقدامی علیه خطرات افراطگرایی و تعصب مذهبی که به گفته آنها هدفشان ایجاد دودستگی در جوامع و به راه انداختن یک جنگ داخلی بود، انجام دهند.

این نظامیان هشدار دادند که چنانچه مقامات از متوقف کردن این سیاست های سست که می تواند به یک هرج و مرج سراسری ختم شود ناکام بمانند، مداخله خواهند کرد.

سپس مارین لوپن، رهبر جناح راستگرای اجتماع ملی فرانسه از این ابتکارعمل نظامیان استقبال کرده و از امضاکنندگان خواست تا به حزب او محلق شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت نظامیان فرانسوی از هشدار جنگ داخلی ژنرال های بازنشسته

حمایت نظامیان فرانسوی از هشدار جنگ داخلی ژنرال های بازنشسته