مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-10سياسي

14 اقدام محوری منابع طبیعی سمنان در سال 1400


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان، مهم ترین اولویت های این اداره کل را برای تحقق شعار سال در سه بخش تولید، پشتیبانی و مانع زدایی تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی استان سمنان، جعفر مرادی حقیقی در جلسه شورای معاونان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اظهار کرد: بر اساس شعار سال تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها، 14 اقدام محوری برای اجرا در سال 1400 از سوی معاون وزیر و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری اولویت گذاری شده است.

وی افزود: استان سمنان هم به تبعیت از سازمان جنگل ها برای هر سه بخش شعار سال اعم از تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها اقدامات محوری در نظر گرفته که نتیجه آن، تقویت حفاظت، احیا و بهره برداری اصولی منابع طبیعی است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان اضافه کرد: بر اساس برنامه ابلاغی سازمان جنگل ها، 14 برنامه اصلی را سال 1400 در دستور کار خود قرار داده ایم، که در این موضوعات طی سال های گذشته به ویژه سال 97، 98 و 99 با تکیه بر اعتبارات صندوق توسعه ملی توانستیم به اکثر برنامه های تدوین شده خود دست پیداکرده و تمام عملیات اجرایی را با موفقیت به سرانجام برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 اقدام محوری منابع طبیعی سمنان در سال 1400

14 اقدام محوری منابع طبیعی سمنان در سال 1400