مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-10پزشكي

گروه سنی بالای 80 سال از تزریق واکسن هراس دارند


مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: گروه سنی بالای 80 سال از تزریق واکسن ترس دارند و با وجود اینکه با آن ها تماس گرفته شد، اما کمتر به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: گروه سنی بالای 80 سال از تزریق واکسن ترس دارند و با وجود اینکه با آن ها تماس گرفته شد، اما کمتر به مراکز بهداشتی مراجعه می کنند.

حسن ذبیحی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، شهرستان اردستان در تزریق واکسن کرونا در استان پیش رو و رتبه اول را دارد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در حال تزریق واکسن به سالمندان بالای 80 سال هستیم، افزود: از ابتدای شروع تزریق واکسن به سالمندان بالای 80 سال تاکنون 1333 واکسن تزریق شده است.

سالمندان بالای 80 سالی که تاکنون از مراکز بهداشت برای تزریق واکسن کرونا با آنها تماس گرفته نشده، برای دریافت نوبت واکسن با نزدیک ترین مرکز بهداشت تماس بگیرند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: در مرحله نخست سعی کردیم با سالمندان بالای 80 سال که دارای پرونده سلامت هستند تماس بگیریم، اما برخی افراد تاکنون پرونده سلامت تشکیل نداده اند که از آنها تقاضا داریم نسبت به واکسیناسیون خود اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه سنی بالای 80 سال از تزریق واکسن هراس دارند

گروه سنی بالای 80 سال از تزریق واکسن هراس دارند