مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 07:002021-05-10اجتماعي

سامانه بارشی تا پایان هفته در گیلان فعال است


مدیر کل هواشناسی گیلان با اشاره به آغاز فعالیت سامانه بارشی از شامگاه گذشته در استان، گفت: این سامانه به تناوب تا پایان هفته فعال است.

- با اشاره به نفوذ سامانه بارشی و خنک از عصر و شب روز گذشته، اظهار کرد: با نفوذ این سامانه روند افزایش ابر، کاهش نسبی دما و به تناوب بارندگی و وزش باد و رعد و برق در استان گیلان فراهم شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از اکثر مناطق استان گیلان گزارش بارش باران شده است، افزود: در برخی مناطق مستعد احتمال بارش تگرگ نیز پیش بینی شده است.

مدیر هواشناسی گیلان با اشاره به کاهش 5 تا 10 درجه ای دمای هوا، گفت: این سامانه بارشی به تناوب تا روز پنجشنبه هفته جاری در استان فعالیت می کند.

وی با بیان اینکه دریا نیز در این مدت مواج و با ارتفاع موج حداقل دو تا حداکثر 3 متر پیش بینی شده است، اضافه کرد: شرایط برای انجام فعالیت های مرتبط دریایی نامناسب است.

دادرس با اشاره به صدور هشدار سطح زرد در استان گیلان، گفت: با توجه به شرایط هوا به کشاورزان برای پیش بینی تمهیدات لازم در زمینه انجام فعالیت های کشاورزی به ویژه شالیکاری هشدارهای لازم داده شده است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از شهروندان خواست با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه ها و مسیل ها از استقرار در این مناطق خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی تا پایان هفته در گیلان فعال است

سامانه بارشی تا پایان هفته در گیلان فعال است