مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-10اقتصادي

انجام نشاء برنج در 70 درصد از شالیزارهای لنگرود


فرماندار لنگرود، از کشاورزان خواست تقویم زراعی را رعایت کنند و گفت: در حال حاضر 70 درصد نشاء در شالیزارهای شهرستان انجام شده و سطح زیر کشت حدود 9100 هکتار است.

- ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود، از کشاورزان خواست تقویم زراعی را رعایت کنند و گفت: در حال حاضر 70 درصد نشاء در شالیزارهای شهرستان انجام شده و سطح زیر کشت حدود 9100 هکتار است.

رحیم حیدری در جلسه کشاورزی شهرستان لنگرود، با اشاره به کاهش بارندگی ها در سال جدید و امسال بروز خشکسالی در شالیزارها، اظهار کرد: خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد بارش باران بودیم، اما نباید این بارندگی ها را به معنی رفع مشکل کمبود آب بدانیم.

وی با بیان اینکه شالیزارهای شهرستان لنگرود همچنان آسیب پذیر هستند، تصریح کرد: متاسفانه افزایش دما در زمستان سال گذشته موجب شد بخش قابل توجهی از ذخایر برف در ارتفاعات استان در فصل غیر کشاورزی از دست برود.

فرماندار لنگرود، مشکل کمبود آب و کاهش سطح ذخایر آبی استان و شهرستان را جدی دانست و افزود: هرگونه افزایش دما می تواند شالیکاری ما را تهدید کند لذا مسئولان آب منطقه ای و آب و فاضلاب نسبت به برنامه ریزی های لازم جهت جبران کمبودها اقدام کنند.

حیدری، از کشاورزان خواست تقویم زراعی را رعایت کنند و گفت: در حال حاضر 70 درصد نشاء در شالیزارهای شهرستان انجام شده و سط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام نشاء برنج در 70 درصد از شالیزارهای لنگرود

انجام نشاء برنج در 70 درصد از شالیزارهای لنگرود