مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-10سياسي

مددکاری مهم ترین ماموریت کارکنان زندان ها است


رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: تربیت زندانیان و کمک به بازگشت آن ها به جامعه و در یک عنوان، مددکاری مهم ترین ماموریت کارکنان زندان ها است.

- رییس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور گفت: تربیت زندانیان و کمک به بازگشت آن ها به جامعه و در یک عنوان، مددکاری مهم ترین ماموریت کارکنان زندان ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور محمد مهدی حاج محمدی در ادامه سفر یک روزه به همدان در دیدار با خانواده مرحوم زارعی از کارکنان اداره کل زندان های همدان افزود: ما در همه شرایط قدردان زحمات همکاران، کارکنان و مددکاران سازمان زندان ها هستیم.

وی اظهار داشت: مرحوم زارعی که به نیک نامی در بین زندانیان و همکاران معروف است، برای ما و کارکنان زندان ها یک الگو محسوب می شود.

رییس سازمان زندان ها اقدامات تامینی و تربیتی کشور با تاکید بر اینکه امسال حمایت ویژه ای از زندانیان و خانواده های آن ها صورت می گیرد، عنوان کرد: برخی از زندانیانی که ما مراقبت می کنیم، حتی خانواده ایشان حاضر به تحمل آن ها نیستند و مجموعه کارکنان زندان ها برادرانه و پدرانه به آن ها خدمت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مددکاری مهم ترین ماموریت کارکنان زندان ها است

مددکاری مهم ترین ماموریت کارکنان زندان ها است