مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-10اقتصادي

52 میلیارد تومان وام به چایکاران و کارخانجات پرداخت شد


52 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ای و تسهیلات سرمایه در گردش برای حمایت از تولید و صنعت چای داخلی در سال 99 در اختیار کشاورزان و کارخانجات فرآوری چای قرار گرفت.

- به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، رییس سازمان چای کشور گفت: در سال 99 مبلغ 32 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه در گردش و 20 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه ای به چای کاران و کارخانجات فرآوری چای پرداخت شد.

حبیب جهانساز افزود: در قالب تسهیلات سرمایه در گردش برای خرید نهاده ها و مواردی از این دست، به ازای هر هکتار 3 میلیون تومان از طریق صندوق تخصصی چای در اختیار کشاورزان قرار گرفت.

وی اظهار داشت: برای عملیاتی همچون انواع هرس، کف بری، احیای باغات رها شده، تأمین ماشین آلات کشاورزی و استقرار سیستم های آبیاری تحت فشار نیز تسهیلات سرمایه ای با نرخ کارمزد 4 درصد و با دوره بازپرداخت چهار ساله به چای کاران پرداخت شد.

جهانساز ادامه داد: به منظور بهسازی و برندسازی کارخانجات چای نیز تسهیلات با نرخ کارمزد 7 درصد و دوره بازپرداخت چهار ساله تخصیص یافت.

وی خاطر نشان کرد که از 165 کارخانه چای فعال، 110 کارخانه عضو صندوق تخصصی چای هستند.

رییس سازمان چای کشور گفت: برای اصلاح و همچنین احیای باغات رها شده، برنامه پنج ساله تدوین کرده ایم که اجرای آن نیاز به منابع مالی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 میلیارد تومان وام به چایکاران و کارخانجات پرداخت شد

52 میلیارد تومان وام به چایکاران و کارخانجات پرداخت شد