مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:502021-05-10اقتصادي

دلار؛ فروش نوبت، خرید سهمیه!


با تداوم سیر نزولی در بازار ارز و رسیدن قیمت به کانال 20 هزار تومان، نمودهای جدیدی از سودجویی برخی از دلالان و فعالان این بازار خودنمایی می کند.

روزنامه خراسان در ادامه نوشت: پدیده صف های طولانی برای دریافت ارز با کارت ملی موضوعی است که پشت برخی از صرافی های خیابان فردوسی تهران همچون مواقع مشابه در گذشته این روزها دیده می شود اما در این میان برخی نیز عرصه های تازه ای برای سودجویی یافته اند.

خرید خارج از نوبت به ارزش 200 هزار تومان! جلوی یکی از صرافی های خیابان فردوسی تهران صفی طولانی با حضور حدود 30، 40 نفر یا بیشتر ایجاد شده است.

از یکی از افراد انتهای صف دلیل تشکیل این صف را می پرسم که می گوید علتش ارائه ارز به قیمت بازار متشکل ارزی است.

کمی جلوتر، از متصدیان این صرافی می پرسم که چگونه می شود ارز خرید که می گویند با کارت ملی 2300 دلار به قیمت فعلی بازار روی گیشه این صرافی (20هزار و 900 تومان) ارائه می شود.

با این حال کمی عقب تر از این صف کذایی، دلالی ایستاده است که با مقداری صحبت کردن و درخواست ارز می گوید که با دریافت 200 هزار تومان خارج از نوبت می شود ارز را از صرافی مذکور خرید کنید.

از او می پرسم که این پول را چه کسی می گیرد که می گوید مستقیم به فردی در خود صرافی داده می شود و به جای آن بدون نوبت و صرف زمان چند ساعته در این صف، دلارها را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلار؛ فروش نوبت، خرید سهمیه!

دلار؛ فروش نوبت، خرید سهمیه!