مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 اردیبهشت 1400 ساعت 06:452021-05-10سياسي

نماز عید فطر در تمام شهرهای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود


رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری نماز عید فطر با رعایت پروتکل های بهداشتی در سراسر استان گفت: از نمازگزاران خواستاریم از ماسک و لوازم حفاظت فردی استفاده کنند و مهر و جانماز شخصی به همراه داشته باشند.

- حجت الاسلام محمد کریمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: نماز روز عید فطر راس ساعت 7 صبح در فضای باز اطراف مصلی های سراسر استان برگزار خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برای جلوگیری از انتقال این ویروس در نماز عید، این برنامه با هماهنگی و همکاری کامل شبکه بهداشت، پلیس راهور، سازمان اتوبوس رانی، شهرداری ها، بسیجیان  و نیروهای مردمی برگزار می شود تا از بروز هرگونه تجمع خطرناک در حین برگزاری و مسیرهای ورود و خروج مردم جلوگیری شود.

در شهرکرد نماز عید فطر به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان اقامه می شود وی خاطرنشان کرد: در شهرکرد نیز نماز به امامت نماینده محترم ولی فقیه در استان و در خیابان طالقانی اطراف مصلی بزرگ امام خمینی اقامه خواهد شد و با هماهنگی که با سازمان اتوبوس رانی شده وسیله ایاب و ذهاب مردم نیز همانند سال گذشته آماده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماز عید فطر در تمام شهرهای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

نماز عید فطر در تمام شهرهای چهارمحال و بختیاری برگزار می شود